bara sa ni vet..

da har det aterligen blivit dags for det har sandvadret som var forra aret ocksa. jag tror det ar nagot som kommer varje ar av nan konstig anledning. varfor ar det sand i luften pa forsommaren liksom?
det kanns som jag inte gor annat an att stada och fixa sa ser det likadant ut en timme senare igen. likasa ser min bil ut. som jag varit med i nat race pa en aker, helt lonlost.
(och NEJ, jag kanner mig inte alls som en gnallkarring som skrev det har..)
image241


igar hade jag min religionlektion som alltid pa tisdagar och for en gang skull kan jag saga att jag hangde med riktigt bra. min hebreiska ar tydligen inte sa dalig anda. tror taktiken om att bara ta det som det kommer funkar bast for min inlarningsformaga. ju mindre press desto battre. men det ar klart, sprak ar alltid bra att kunna sa ska ge det lite extra anstrangning framover. onskar bara jag hade tillfalle att trana spanskan for den borjar verkligen forsvinna mer och mer.

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0