anti allt

yes, da var vi antligen inne pa sista dagen pa arbetsveckan. kunde inte ha varit gladare. orkar liksom inte langre. ska livet vara sa har trakigt? det kanns som det anda som hander i mitt liv just nu ar ata, jobba och sova. har inte heller nan lust att hitta pa nagot innan eller efter jobbet. och det dar med att borja trana... nu maste jag fan i mig ta och rycka upp mig och ga till gymmet nan gang. har aldrig varit sa lat nagonsin.
det hela borjade med att jag flyttade till Barcelona och sen har det bara rullat pa av lathet. kanske bara att acceptera att tiden ar forbi da jag var sa hurtig att jag utovade olika slags aktiviteter varje dag, samtidigt som jag inte vill. jag lever kvar i tankarna om att de kommer bli sa igen, och det ar faktiskt battre sa. det kommer tillbaka.
image240

Kommentarer
Postat av: Jessica

Känner igen mig just nu,ALLT är verkligen pisstråkigt!!har ingen lust för något.Men lugn,sommarn är på väg,och det går att förändra allt när man väll kommit på det humöret.kram tjejen!

2008-03-15 @ 16:48:04

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0