vill inte

na nu far jag rycka upp mig. efter att hela lordagen legat pa soffan med mensvarken fran helvetet far det vara nog. inga fler soltimmar far ga till spillo pa mina lediga dagar. det gar ju bara inte.
men innan stranden har jag forst lite grejer att styra upp, som att farga haret pa I's mamma och de andra sakerna som jag givetvis inte gjorde forra veckan. sa duktig har jag inte varit.
I borjar sakert fa nog av mina fasoner, for att handla mat ar val egentligen inte sa markvardigt att gora, men for mig ar det det. blir galen pa alla slokorvar och kupong-betalare i kassan. det tar alltid en evighet att fa betala for sina grejer, for att forbereda sin planbok och betala innan man packar sina varor, vad ar det?! och sen verkar det som att man ska paketera in varenda liten grej man kopt i dubbla pasar ifall att nagot skulle ga sonder. minst 1,5 timme bor man rakna med att dra av pa sin fritid for att ga och handla dar vi bor. och innan man hittat en parkering som inte ar pa andra sidan stan ar ocksa ett projekt for sig. ni marker hur garna jag vill utsatta mig for denna tortyr eller hur? for tortyr ar vad det ar.

och nu undrar jag igen. varfor man ska behova vanta till imorgon for att lagga till en bild i sitt inlagg? vad ar det gor att det tar sa lang tid? jag gillar inte att vanta. jag har talamod gott och val sa det racker for massor av saker, men att sta i ko eller vanta pa ingenting det har jag inte mycket till overs for.

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0