hemmabygge

var sa dryga da!! (ni som uppfann det har med att det ska minsann inte ga att lagga upp bilder om vi har for manga medlemmar och som dessutom gor det samtidigt)
vad ar det har for trams egentligen?! 
jag kan tyvarr inte upprepa detta mindre an jag gor for det har ar ju en ren och stor besvikelse. skulle inte den dar blogg-flytten gora sa att allt fungerade mycket battre eller hur var det nu? jag kan da inte marka nan storre skillnad, ingen alls faktiskt. det var lange sedan jag anvande mig av just detta ord, men HEMMABYGGE passar bra in har pa blogg.se tycker jag. for med just detta lilla uttryck kan man fa sig en bra uppfattning om hur saker och ting star till nar det ar nagot som inte alls ar som det borde.

nog om det. synd bara att bilder kan saga sa mycket mer an ord ibland, och hade tankt dra till med ett par riktigt smaskiga ena just nu, men som sagt, nu gick ju inte det idag heller.

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0