stort problem pa stranden

jag langtar just nu till vilket annat land som helst dar man kan fa vara ifred nar man ar pa stranden. inte ens i Spanien beter sig man sa, och da har jag gatt mer eller mindre naken, dvs med den minsta string som gar att hitta.
jag tror det bara blir varre och varre ju langre tid jag ar har. inte EN ENDA gang har jag fatt legat i lugn och ro och njutit av tystnaden eller nar jag varit i sallskap med nagon annan utan att bli standigt irriterad och stord av idioter som pa riktigt tror att jag skulle vara det minsta intresserad av dem den har sommaren, och det ar lange kvar...
hur dum i huvudet far man vara egentligen? jag fick till svar senast att det ar den israeliska mentaliteten att gora sa.
sen nar ar det mentaliteten som gor att man borjar dregla och borjar skrika sa fort en tjej som rakar vara blond tar av sig till bikini? och hur manga ganger av dessa far de dessutom napp? typ 0?!!
om man vander pa det sa skulle man ju kunna bli smickrad istallet, men eftersom de beter sig sa omanligt pa alla satt och vis kanns det mer fornedrande att de faktiskt tror att man skulle falla for deras "trick". for hur skulle de annars utan minsta reaktion anda stanna kvar och tjata nar man iskallt sager fuck off och andra svarord i ansiktet pa dem. jag forstar verkligen inte. och nu ligger inte jag ens topless. vill inte ens tanka pa vad som skulle kunna handa da.
ska man behova farga haret svart och ga upp 10 kg for att fa dem att sluta?

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0