less och trott

har haft en liten paus fran datorn ha ett par dagar. kanns mer som en onodig tidsfordrift an ett givande.
ok att man haller kontakten med sina nara och kara, men om jag nu skulle jag vara riktigt petnoga sa ar jag inte sarskilt bra pa det heller. lite da och da, annars skulle hela grejen med att sitta har framfor burken kunna bli ett heltidsjobb, for sa lang tid tar det for mig att gora allt, och jag ar less pa det mesta nu igen och orkar darmed inte ta mig for ett skit.
det har med att borja gymma gick inte sa bra det heller den har veckan da jag upptackte att da jag val tankte ta mig for det hade I slangt min kupong for gratis traning i en vecka dar jag hade tankt att borja, gymmet nara jobbet. tankte vara lite smart och kolla laget dar och se om jag gillar stallet innan jag skriver pa ett 6-man eller 1-ars kontrakt med dem, men nu blev det ju inte sa, men beslutet kvarstar ju att jag maste faktiskt borja. min rumpa borjar sladdra rejalt nu, jag hatar kanslan av lost skinn namligen.

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0