ond cirkel

den har veckan har inte borjat bra alls. jag har inte bara tjafsat med chefen, allt jag har tagit mig for har varit sa komplicerat helt utan anledning. jag hatar byrakratin i det har landet, och att folk har svart att oppna kaften nar det kommer till livsviktig information som jag maste ha och vill hora pa engelska. engelska verkar vara mycket svart for vissa manniskor att tung-fightas med nar det val kommer till kritan till nagot som betyder mycket for nagon annan.
sa p ga detta ar jag alltsa vaken redan nu for att vara pa G om mindre an en timme for att styra upp det jag fick sitta 3 timmar och vanta pa igar kvall utan storre framgang. jag ar arg och less pa det har.
och stressad till tusen. att jag aven fick "reda pa det" av en annan massor igar var inte sa utmarkelsevart forran hon borjade snacka om inflammation i bada armarna. da foll alla bitar pa plats. den enda medicinen for det ar vila tydligen. (och med min professionella sysselsattning ar det bara att dromma om, dessutom ar det totalt omojligt iallafall eftersom allt man gor gor man med handerna) och/eller styrketraning, men givetvis nar inflammationen ar borta.
jag ar verkligen inne i en ond cirkel som jag mycket mycket garna vill komma ur men vet inte hur.

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0