sluta hyckla

Antingen har jag en valdigt valdigt langsam internet-uppkoppling eller sa ar den har sidan bara trog. Det ar alltid samma sak, nar man har nagot att visa gar det inte och nar man inte har ja da funkar det hur bra som helst. Trottsamt!!
Mitt humor ar fortfarande lagt. Jag ar inte alls glad, det var nog ganska lange sedan jag kande mig uppe nu nar jag tanker efter.
Gardagen var som ett stort svart moln och det blev inte battre av att fa reda pa samma dag att hela arbets-styrkan skickats pa uppdrag hela dagen for att jobba ute pa en strand sa jag och chefen var tvugna att jobba ensamma en 4:e dag. Varfor tillfragades inte jag?
Det har kan verka lata som jag blev avundsjuk men det handlar ABSOLUT INTE om det utan det faktum att jag snart jobbat dar 1 ar och fortfarande inte fatt chansen att gora nagot utover det vanliga. Istallet skickar min manager ivag en tjej som jobbat med oss i 3 veckor och inte nog med det, sin dotter som assisterar oss i vanliga fall bara for att hon ville folja med. Vad ar det for javla grej?! Som om det skulle handa om hon inte var hennes dotter? Och p ga denna handelse kunde inte jag fa en extra ledig dag och stanna i Eilat. Kanner mig totalt utnyttjad. Man ger ett finger och blir av med hela handen. De borjar ta mig for givet bara for att jag ar snall och staller upp jamnt och standigt nar de behover hjalp.
Det maste bara fa ett slut, borjan idag. Orkar inte med detta hyckleri langre, det har pagatt alldeles for lange.

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0