forts. ond cirkel

mitt komplicerade liv har fortsatt aven idag, vilket inte alls forvanade mig det minsta. 
mitt mission i morse blev precis som forutspatt och jag forsokte verkligen anstranga mig allt jag kunde for att inte dras in pa daligt humor, men inte da! det gar liksom inte att bara skaka bort dessa saker som ingenting hant. det tar pa krafterna kan jag saga.
hela kroppen rycker av utmattning och mina sysslor for den har forjavliga tisdagen ar inte over an.
snart ska jag pa religions-lektion igen och maste halla oronen oppna ordentligt sa jag inte blandar ihop det och missuppfattar allt som sags. aaaahhhh!!!
det ar skont att iallafall I hade en sa utomordentligt bra dag att han muntrade upp mig nagot.
for inte nog med att han antligen fick var bil som vi vantat pa i 2,5 manad pga att den ar special-bestalld, 
han fick dessutom ett samtal fran Amerikanska Ambassaden som hade dragit honom som 1 av de 50 000 personer i hela varlden som fatt Green Card i USA for resten av livet genom US Green Card Lottery. snacka om att ha flyt.
det roligaste av allt med just detta ar att vi pratat en hel del om det den senaste tiden och om vara planer att flytta dit inom snar framtid.
genom hans vinst ingar aven jag, bara det ar alldeles for bra for att vara sant, men det ar det.
jag ar valdigt glad aven om jag kanner mig skit. mystisk kombination.


Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0