lovely sunday

harliga sondag!!! har inte ett skit pa listan att gora idag forutom att farga mina ogonfransar kl 17. de ar nastan vita nu. tycker inte om att ha mascara pa mig pa sommaren. aldrig for den delen.
forutom nar man ska pa festligheter och vara lite extra beautiful forstas, sa den har tiden ar viktig att jag inte missar nu nar jag antligen tagit mig tid till att boka den. jag ar ju sa efterbliven med sant som man inte gor sa ofta.
sa det blir (givetvis) annu en dag pa stranden. hoppas min goda vaninna M har tid att folja med. det ar det anda jag hatar med sondagar, att jag ar den anda av alla jag kanner som ar ledig. a andra sidan har jag lang helg, det diggar jag. 


Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0