i brist pa annat

klarbla himmel, 25 gr varmt och sol.
ja sa ser det ut redan nu har i detta fantastiska land, men det blir ingen beach idag for det. strax behover jag dra mig in i badrummet och styra upp mitt trotta jag for jobb. sista dagen for detta upplagg for fick nya schemat igar for sommaren och har nog aldrig blivit sa glad over ett sant. inte en dag senare an till 8, for vad sags om t ex kl 14-20 eller 10-15?
i love my boss right now aven om jag skulle ha velat skjuta henne for lange sedan, men ibland kan hon ser jag, om hon anstranger sig. och nu kan jag antligen fa tillbaka mitt liv ocksa och borja gymma igen t ex.
ja det var val ett javla tjat om det, men sa ar det, jag ar otroligt stord over min lata och oaktiverade kropp just nu, acklad kan jag ocksa tillagga. att ga ner i vikt har jag iallafall inte nagra problem med med tanke pa att min vikt ar som den var nar jag var 18 och hade atstorningar..men vad hjalper det mig om muskler ar obefintliga.


Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0