att finna inre lugn

sadar ja. har hunnit vakna till en smula och ska strax ta mig min forsta morgon promenad pa evigheter. hoppas pa att detta ska skaka av mitt stress och finna ett inre lugn,.. -froken duktig.
bara 2 dagar kvar sen drar jag och I ner till Eilat med nya snygga bilen.
   

ska bli sa skont att komma bort lite aven om Eilat inte har mycket skoj att bjuda pa an min allra basta vannina. vore det inte for henne skulle vi aldrig aka dit sa ofta som vi faktiskt gor, om man nu tycker 3-4 ggr/ar ar mycket. den har gangen ska jag verkligen ga in for att fa en riktig solbranna. inget mer sitta-inne-och-titta-pa-poolen-och-dricka-kaffe.
har inte traffat henne sen vi var i Thailand i februari sa det ska bli kul att catcha up och hora allt skvaller fran Ibiza.
hon har precis kommit hem darifran. jag onskar sa innerligt ibland att vi aldrig salt huset dar, men att bo dar aret om ar faktiskt inte lika fantastiskt som det ar pa sommaren tyvarr. man kan fa ett smarre nervsammanbrott pa bubblan man lever i dar.
har man ingen ordentlig sysselsattning ar det kort.  (och da tanker jag inte ur den ekonomiska synvinkeln..)

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0