aloe vera, my friend forever

solen ar riktigt riktigt stark nu. det behovs inte manga minuter for att fa farg. brande mig, igen!!!! igar. och det tack vare det dar javla skit-solariumet som jag gick till som gjorde att jag flagnade bort all hud pa typ precis hela kroppen. att branna sig pa halsen ar ingen hit, men jag hoppas att skinnet haller sig kvar. det borde det val anda gora efter all Aloe Vera-gel som jag kladdat pa. onskar man hade en vaxt har hemma med tanke pa hur mycket jag anvander under hela aret, men speciellt pa sommaren i forebyggande syfte. det funkar bra till allt, t om myggbett har jag markt.
men ren ska den vara, utan fargmedel och andra tillsatser.


Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0