nu ar jag tillbaka..igen

nu kanner jag att jag ar tillbaka i mitt sk normala liv igen.
efter att igar ha fixat och grejat hela dan inomhus med bade stading, flera maskiner tvatt, och matlagning ar det som vi inte alls haft nan gast har. extra rummet ser likadant ut igen med alla resvaskor och annat vi inte anvander dagligen intryckt mot ena rumsvaggen och vart sovrum ar lika tomt som det var innan vi stadade ur och gjorde fint for min vaninna. det ar vid sana har tillfallen som jag marker sa val hur oinrett vi fortfarande har efter 1,5 ar boende i lagenheten och kommer ihag att jag maste ta tummen ur hacken och dekorera klart. men det kommer alltid upp andra saker som kanns viktigare.



 


sen tycker jag nog att det inte bor vara for mycket krims- krams overallt. bor man i en villa pa Ibiza hor det mer till. det var sa svart att valja bort det nar vi val kom till Israel. jag alskar Ibicenco-style. det ar sa mysigt.

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0