lugnet efter stormen

nu ar det bestamt. jag aker till Sverige om 2 veckor. far biljetterna idag som bevis och efter det finns ingen atervando. har precis pratat med min allra allra basta vaninna om att jag kommer sa att angra mig nu vore inte det basta beslutet. mamma skulle nog bli ganska ledsen hon med, sa det ar klart jag aker, allt for deras skull.

for ovrigt har jag varit pa valdigt bra humor senaste for en gangs skull. det ar som om nagonting inuti mig lugnat ner sig. att jag har accepterat laget. for hur jag an vander och vrider pa saker och ting, om varfor det ar pa ett visst satt kan man inget annat an att vanja sig med hur verkligheten ser ut har. det var det val knappast nagon som undgick att se igar eller?
idioti och ren galenskap. hur i h-te blir man sa kanslokall och hatisk? vilka tror de att de ar, som har ratt att bestamma over oskyldiga manniskors oden? ibland onskar jag att det fanns nagon som hade mod nog att slappa en atombomb pa hela terrrorist-organisations varlden. for det om nagot ar nagot som inte bor ha och ta upp yta pa denna jord. for alla far vad de fortjanar en dag, good brings good, bad brings bad. det kan ingen komma ifran nagonsin. 

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0