snart flyger jag

igar kunde jag antligen hamta ut min biljett till Sverige. blev lite stressad nar D forst sa att jag skulle fa den dagen innan flyget. jag lider namligen av forhands-planering. iallafall nar det galler resor. och eftersom jag kommer landa ganska sent pa lordagkvall maste jag ha koll pa vilka tag som gar flygplatsen.
med tidigare erfarenheter finns det typ 0 att valja pa sa att missa den enda chansen och slippa vandra runt pa gatan med bagage vill jag inte om jag nu inte sover over hos L-M. 
plan B ar att ta bussen ner till Linkoping till min vaninna S, fast vet inte om jag har nan storre lust med det. sitta 2,5 timme pa en trang och stinkande buss ar egentligen ingenting jag overvager, men har jag inget val sa...
forstar inte varfor de alltid lagger flygtiderna sa idiotiskt nar man flyger direkt till/fran Israel. antingen sa landar man runt kl 3 pa natten eller sa lyfter planet da. vad ska det vara bra for?
ar det forresten nagon som kan informera mig hur vadret ar just nu? a andra sidan spelar det ingen storre roll, jag ager knappt nagra vinterklader.

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0