kommer inte pa det

det kanns som jag har glomt nagonting, men jag vet inte vad. nagot jag var tvungen att gora innan jag flyger, men jag kanske kommer pa det senare. eller sa ar det bara resenerverna som spokar och gor mig forvirrad.
jag orkar inte med att jag maste jobba till kl 4 i morgon fredag, for det ger mig inte tillrackligt med tid att forbereda allt. pa fredagar ar de flesta stallen bara oppet till kl 3 sa ifall jag skulle behova nagot i sista sekund ar jag fucked sa att saga.
men det blir nog bra. maste hinna stada en gang till bara och fixa iordning extra-rummet igen for nar jag ar borta far I besok av en god van till honom fran Turkiet. och kanner jag I ratt blir det inte mycket av med den saken, stadning alltsa.

bbq:n igar var iallafall trevlig och det blev inte alltfor sent som tur ar. men jag ar anda trott. funderade en stund pa att lagga mig vid poolen innan jobbet men jag struntar nog i det tror jag. for somnar jag om kommer jag bli annu mer slo.

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0