svettigare an svettigast

Fasiken vad fuktigt och klibbigt det borjar bli nu. Varje dag blir bara varre och varre kanns det som.
Har varit som nyduschad hela dagen, riktigt otrevlig kansla. Tur att man inte luktar iallafall.
For det ar verkligen det varsta jag vet har under sommaren, alla surt stinkande individer som inte verkar forsta att deras kroppar maste tvattas ordentligt varje dag. Det far mig att tanka pa nar en vaninna till mig en gang berattade att de ortodoxa kvinnorna inte duschar och tvattar sig under menstruationen, och hur det da ar att sta bakom en sadan en varm sommardag (det hade hon erfarit). Helvete!!, rent ut sagt, men om det skulle vara sant tror jag inte riktigt pa, inte att alla skulle vara sa ofrascha iallafall.
Jag vet daremot att man inte far ha sex 1 vecka innan och 1 vecka efter, for enligt de ortodoxa judarna bor allt vara kliniskt rent dar inne. Men det ar da inget jag kan folja, eller nagonsin kommer att folja da jag konverterat fardigt. 
Jag forstar resonemanget, men att bara fa ha sex under 1 vecka i manaden?!  Sa om man tanker, "ja just ja, jag har ju mens om en vecka, sorry babe" i lustens hetta.


Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0