pust.

idag har det som vanligt varit fruktansvart hett och klibbigt. ar helt slut av allt svettande. pa jobbet ar fortfarande var air-condition halvt paj sen 2 veckor tillbaka och det ar inte roligt langre.
min kropp gar pa hogvarv for att forsoka kyla ner sig, har t om fatt varmeutslag pa framsidan av ena axeln. jag hoppas det ar varmeutslag iallafall och inte nagot annat otrevligt som borjan pa streptokocker.
det har jag haft en gang och forhoppningsvis aldrig mer. det var det varsta jag varit med om da ett gammalt ex smittade mig och jag fick det i nastan hela ansiktet och runt munnen. sa javla ofrascht kan jag saga. inget hyckleri har inte, utan det ar sanningen, vidrigt!!!

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0