helt otippat

jag har varit jakligt busy kan jag saga senaste veckan. sa busy att jag inte haft tid att satta pa datorn. grymt befriande. saken hor till den att jag haft besok fran Sverige, helt otippat faktiskt.
fick ett mejl fran en god van jag inte sett pa hela 12 ar forra fredagen och vips 3 dagar senare var hon har. all thanks to Facebook. man kan saga vad man vill om den internet-foreningen, men i det har fallet ar jag glad att jag satt in en fot dar. har forsokt som en galning for att fa tag pa henne. tyvarr tappade vi kontakten da vi bada flyttade at olika hall nar vi borjade gymnasiet och inte forran nu aterforenades vi som sagt. det sjuka var att det inte alls kandes som om det var sa lange sedan. bara att det hant en hel del skit och smaskiga saker, mycket att prata om.
men det ar klart man var lite nervos. tank om vi inte alls hade gatt ihop och det kunde ha slutat i ren kaos.  men istallet kom en tar i ogat i dag da jag lamnade av henne pa Ben Gurion- flygplatsen...

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0