...

jag trodde inte mina oron, eller snarare, jag ville inte hora vackarklockan i morse nar den ringde.
det kandes sa otroligt jobbigt pa alla satt och vis att ta sig ur sangen och vakna till liv. oftast har jag inga problem alls med att ga upp pa morgonen da jag ar mer av en morgontyp an kvallstyp, men idag var inte min morgon helt enkelt.
hade nastan huvudvark av trotthet, men det var som om Gud horde min bedjan for vips fick man sluta 2 timmar tidigare fran jobbet. och efter huvudmassagen med pepparmintsolje-shampo blev allt klarare.
den tiden har jag agnat pa stranden med gott sallskap och nu ar min seghet ar som bortglomd.
Sushi star pa menyn ikvall. givetvis pa Moon...

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0