beslutsangest

sa dar ja, da var det antligen helg igen. nog for att veckorna gar fort nog att man knappt hinner med nagot annat an att det blir helg igen, men anda. jag alskar att ha ledigt, for vem vill inte ha det liksom?!

kanner mig lite forvirrad eller kanske snarare att jag har beslutsangest over om var jag bast kommer ta tillvara pa min semester. egentligen ar den inte under nagon bestamd tid, men formodligen ar det helt omojlig att fa ta ledigt till allt jag vill gora, om jag nu inte skulle ta och saga upp mig. och det vill jag inte an, eller inte alls, men ibland blir man ju sa less pa saker och ting. speciellt vis sommartider.. da blir jag san som tanker allt eller inget just i den stunden. for jag hatar verkligen att vara inrutad i ett schema dag ut och dag in, slentrian, aven om jag gillar att ha saker och ting planerade, men det ar ju inte riktigt samma sak tycker jag. planering och rutin ar helt olika saker.
hur som helst, mina destinationer som jag hittills beslutat att jag bara MASTE aka till i sommar ar Ibiza (jag langtar sjukt mycket tillbaka ibland till tiden vi bodde dar och efter en viss persons besok blir langtandet mycket mer) och Miami (som jag annu inte besokt, men som aven ar en ev flyttdestination) sen har vi Sverige... dit maste jag aka av andra orsaker, pga av familj och vanner. och det ar inte sa att jag inte vill traffa dem, for det vill jag innerligt mycket, men jag vill inte aka till trak-Sverige!!! far kalla karar bara jag tanker pa det. sist kandes det som om nagon ville strypa mig nar jag klev av planet, och kanns det sa kan ni ju forsta hur mycket jag inte langtar hem till mitt kara hemland..

Kommentarer
Postat av: elisa

Hej! Kollade igenom din blogg och såg din otroligt vackra utsickt från din lägenhet(?)!!! Var exakt i tel aviv bor du? Funderar själv att flytta ner dit och läsa i nån ulpan!



bye

2008-07-13 @ 14:54:18
Postat av: moi

Man tackar sa mycket! Jag bor ca 10 min med bil fran Tel Aviv. Hebreiska ar bade roligt och jakligt svart sprak, men du kommer verkligen uppleva nagot annorlunda om du kommer hit.

2008-07-14 @ 21:25:07

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0