vill sova nu

det har ar valdigt jobbigt. jag kan inte sova som jag mig bor. vi hade ju en liten celebration igar for I och kvallen avslutades valdigt sent, eller tidigt kanske man ska saga da klockan ar 7 pa morgonen. jag vill verkligen glomma bort hela gardags kvallen pa restaurangen for den var sa langt ifran som jag ville den skulle bli. maten var sa usel att det inte ens gar att beskriva. de borde inte ens ha tillstand att servera.
jag ser aven att jag missat ett samtal fran min religionslarare pa mobilen for 2 timmar sedan. jag undrar vad hon hade pa hjartat. jag bara hoppas att vi inte hade en lektion jag inte visste om i morse. det ar jobbigt att hitta pa ursakter (som jag gor ibland) till en sa godhjartad manniska.

Kommentarer
Postat av: J.

Å nej, vad trist att det inte blev bra med middagen! Hoppas att han inte tog det allt för hårt...

2008-01-10 @ 22:46:17
Postat av: Jag

Tyvarr helt forstort..

2008-01-11 @ 09:00:02

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0