vardag= deprimerande

nytt ar, nya planer.
jag hoppas 2008 kommer bli lika bra som forra och lite till.
det har aret har jag bestamt att vi ska resa till en hel del lander som jag inte varit i an.
jag borjar bli trott pa den, kan man saga? israeliska vardagen. valdigt trott!!! problemet ar bara att vardagen ser mer eller mindre ut pa samma satt vart man an befinner sig i varlden sa tyvarr ar man fast dar.
det gar inte att fly den, mer an att ta en semester, men det tillhor ju ocksa vardagen..
SUCK!!! ibland kommer jag in i en san dar fas da jag tanker alldeles for langt in pa djupet hur allt egentligen fungerar, och det forsta ordet som kommer upp da for att sammanfatta det hela ar deprimerande.
jag har nog printat ner ett par meningar om just detta tidigare, sa som ni forstar vill jag fa/ maste jag ta en permission fran detta ett tag.
annars kommer jag nog do av inre tristess och lidande.

image208

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0