ta tummen ur hacken nan gang!!

Min lathet maste fa ett slut nu. Vet inte hur lange jag har intalat mig sjalv att jag ska borja gymma igen. Jag som var sa hurtig forut och oavsett tidpunkt och vader begav mig ut pa bade langa promenader och styrketraningspass.
Och for 10 ar sen, jag HELA 10 ar sen!! tranade jag sa mycket for att kunna tavla i fitness, men snart ar det ett minne blott. Den tiden da inte ens en snostorm kunde hindra mig.
Nu nar man har fyllt 30 ar det om nagot pa tiden att borja ta hand om sjalv. Det finns inga kramer och produkter i varlden som kan hjalpa en med att inte aldras, kanske forhala en smula, men that's it. Vad galler fysiken ar det bara motion som galler och jag alskar faktiskt att trana sa jag vet egentligen inte varfor det har blivit sa har. Men nu nar jag har fatt en egen bil gor ju inte heller det saken battre. Innan sprang och gick jag hit och dit och gjorde alla arenden pa det sattet, nu tar jag bilen till alla dessa stallen. For att spara tid antar jag, men tid for vad kan jag ju dock fraga mig om nu. For att skicka mejl till nara och kara eller for att bara sitta och blanga pa TV? Plugga?
Det sysslar jag inte heller med sa svaret forblir inget. Sparar tid at inget. Later som totalt nonsens eller hur?


Kommentarer
Postat av: Fridah

jag är mee lat :O

2008-01-21 @ 09:18:48
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0