semester

jag kan inte koncentrera mig. tanker hela tiden pa semestern som nu ar riktigt bestamt att vi aker pa. innan var det lite si och sa  om nar och vart, men nu blir det alltsa av. kan knappt barga mig. dock andrades ev resmalet igar for fick rapporterat av min van M, som kom hem darifran i fredags, att det inte alls var sa bra som hon hade trott, och dyrt  var det ocksa. vi pratar forstas om Thailand.. paradiset som inte langre kan kallas for det utan mer forodande forstorelse i jakt pa pengar. jag visste att jag skulle ha akt dit for lange lange sedan och av nan anledning blev det aldrig sa. efter att ha sett filmen "The Beach" har jag haft en drommande forestallelse om hur det ser ut dar, men givetvis ar det aldrig som pa film.

Kommentarer
Postat av: Junitjej

God morgon! Hoppas du får en trevlig tisdag! ♥

2008-01-15 @ 06:29:01
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Jag

Tack detsamma.

2008-01-15 @ 07:23:19
Postat av: J.

Jag är inte heller så sugen på Thailand (fast jag aldrig varit där...), så jag tror inte du ska vara så ledsen om det inte blir det. Eftersom jag inte rest så mycket i de krokarna vet jag inte riktigt vad jag ska rekommendera istället heller. (För Sydamerika räknas väl inte?)
Hoppas att ni kommer på ett bra resmål nu! Det finns väl olika sorters ställen i Thailand med om inte annat...

2008-01-17 @ 17:27:34
Postat av: naturalblonde

Sydamerika kommer det bli aven det en dag, men inte den har gangen, behover mer tid an 2-3 veckor..
Och nu ar det bestamt att Thailand blir det, for Indien som det var prat om fran forsta borjan kandes mindre ratt just nu.

2008-01-18 @ 22:10:21

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0