onskas: vit manad

den har veckan blev det full rulle igen kan man saga. forra helgen gjorde jag och I namligen en deal att borja ta det lilla lugna, men vad gor man nar det kommer vanner fran andra delar av varlden och halsar pa.
kanns som om veckorna forsvinner pa 2 roda sen ar det helg igen och man ligger hemma pa soffan pa lordagen och ar irriterad pa att den spenderas pa samma satt som lordagen innan.
och sen rullar det pa pa samma vis igen, dag in dag ut- inget slut. visst, man lever ju bara en gang, men nan matta far det nog ta och bli snart. borjar bli lite trottsamt, eller sa ar det jag som borjar bli B.

vi pratade om det pa jobbet idag och kan bara inte forsta hur min chef som ar 10 ar aldre an mig klarar ga ut 2-3 ggr i veckan och komma hem kl 7 pa morgonen och sen ga och jobba hela dagen som om han sovit hela natten. jag tror faktiskt inte den enda anledningen till det och svaret ar for att han ar man. kanske har han storre motstandskraft, men a andra sidan har formodligen hans lever varit med om en hel del mer an vad min har.
hur som helst, ett par vita manader ar vad jag skulle behova.
image214

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0