na nu!!

jag ar RIKTIGT sur i denna stund. sur pa det elandigaste pinsammaste som kan handa nar man gar pa middag med andra. den eviga slutnotan...
jag tycker INTE att det ar ok att jag som kvinna ska behova dra ett endaste stra till stacken nar 8 man narvarar, men sa var fallet ikvall. ja, precis!!!! man kan ju undra var dessa oforskamt ackliga manniskor kom ifran fran forsta borjan, men jag kan lova att jag inte hade nagot att gora med inbjudningen.
helt ofattbart. inte ens spanska killar beter sig pa detta vis. jag rekommenderar inte att ga pa date med ett israelistkt sallskap. kanske jag har dalig erfarebhet, men anledningen till att jag drar upp detta fran forsta borjan ar just detta, att det inte ar forsta gangen det hander...

Kommentarer
Postat av: J.

Jag har också märkt av att israeliska killar är... snåla kanske inte är rätt ord, men de måste få valuta för pengarna. En singeltjej vid bordet de kan flörta med eller liknande, du vet. Tråkigt, men jag antar att svenska killar är rätt lika dem på det sättet. Det är väl bara det att man inte förväntar sig det på samma sätt av en israel (som ändå är en sydbo) som av en svensk...

2008-01-17 @ 17:25:22
Postat av: naturalblonde

du har sa ratt. det markliga ar att det ar just det jag fastnade for hos min pojkvan, han var och ar en gentleman ut till fingerspetsarna...

2008-01-18 @ 22:01:07

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0