kan drommar bli riktig verklighet?

jag har turen (eller kanske oturen beroende pa hur man ser det) pa satt och vis att ha en fastman (som det sa fint heter nu nar vi ar forlovade) som bott och rest over storre delen av varlden mesta delen av hans liv. det ger oss storre mojligheter att organisera som i det har fallet var kommande resa. har kikat runt lite nu pa hemsidorna for var destination och kan knappt barga mig tills det blir av. det kommer bli sa otroligt bra pa alla satt och vis tror jag. som en drom som formodligen de flesta av oss haft nagon gang i livet, men som oftast inte blir av for det ar ihopblandat med scener fran en film man en gang sett och relaterar till och darmed aldrig kan na verkliga livet.. eller? 
"The Blue Lagoon" ar ett exempel pa vad jag menar. det ska bli intressant att se och uppleva om det verkligen kan bli sa romantiskt och oskuldsfullt. om inte dar borta finns det ju oandligt manga fler platser pa jorden som kanske kan vara mer i narheten av att erbjuda just detta jag soker just nu, romantik. en sa lange i mina dar har jag inte riktigt upplevt det. kanske jag tycker sa for att jag sjalv inte ar vidare romantisk och for att jag forkippar romantik med nagot helt annat an den som forsokt vara det med mig.. vad vet jag egentligen..

Kommentarer
Postat av: J.

Jag är likadan. Saker som "ska" vara romantiska bryr jag mig inte alls om. Svårt för killar man har träffat genom åren. Men vissa, små saker tycker jag ändå kan vara oerhört romantiska, men vad exakt det är beror ju så mycket på en själv och den man är tillsammans med, det är inte det samma för alla människor, tror jag.

2008-02-01 @ 18:48:01

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0