jag hatar mig sjalv da jag inte tanker langre an ogat skadar!!

det har med att kopa presenter ar jag urusel pa, iallafall nar det kommer till att kopa till nagon som redan har mer eller mindre allting. vad koper man till en sadan?
med den lilla tid jag hade att springa runt att leta blev det till slut en  finskjorta och en finare sweatshirt som jag betalade for. jag gjorde det mycket enkelt for mig sjalv eftersom var och varannn dag far jag hora "jag maste kopa nya klader".  jag ar langt ifran nojd med mitt val, har lite daligt samvete t om for ville komma pa nat speciellt, men det ska ju vara tanken som raknas i forsta hand eller hur.
jag angrar att jag inte gav mig ut tidigare. att jag far lon om 5 dagar satt aven det sin begransning om hur mycket jag kunde spendera.
typiskt da, kom pa det nu.. jag har namligen en vaninna som jobbar pa ett foretag som koper och saljer diamanter. hade det inte varit for att hon ar i Thailand just nu hade jag kutat till henne innan resans avgang forra helgen och styrt upp det dar halsbandet I vill ha.
damn!!! jag hatar mig sjalv da jag inte tanker langre an ogat skadar..
jag som alltid brukar vara steget fore, na ja, nastan iallafall.  gillar inte den har kanslan, att vara efterklok.
hoppas helkroppsmassagen vager upp...

Kommentarer
Postat av: J

Känner igen känslan, men det går säkert bra ska du se. Och du kan ju alltid ordna halsbandet en annan gång? Ge det som en present när han minst anar det? Oväntade presenter brukar vara uppskattade!

2008-01-05 @ 12:45:13
Postat av: Jag

Det har du faktiskt ratt i. Tack for stodet.

2008-01-05 @ 15:58:20

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0