i'm keeping up my good work

Det har ar lite lustigt faktiskt. Jag insag precis att jag bloggat i snart 1 ar har pa blogg.se. Besoksantalet har okat nagot de senaste manaderna, men jag ar fortfarande sa dar low-profile om jag hade till syfte fran redan forsta borjan. Det tycker jag ar bra jobbat av mig. Har inte direkt ett behov av att flera tusen dagligen gar in och snokar i mitt privatliv, aven om det saklart ar roligt om ni gor det.
Och anledningen ar nog ocksa till att det inte ar sa for att jag namligen valt att vara ratt trakig och ointressant har. Ganska ofta printar jag ner saker som bara ar till for att slappa ut allt jag gar runt och bar pa, for det ar massor mina vanner. Men aven dar ar det begransat for att inte bli for personlig.
A andra sidan skulle jag nog kunna saga mer eftersom jag for det forsta bor ett visst antal mil ifran er och sannolikheten att ni ens skulle ha en aning om vem jag ar = 0, och de fa lasare som kanner mig personligen har inga krav vad galler val av amne utan laser for att ha en aning om vad som hander i mitt liv da vi inte ses sa ofta, alldeles for sallan t om, aven om vad jag sager ibland kanske inte ar helt sanningsenligt.
Men jag tycker det ar skont att kunna vara anonym. Det ar ju det som gor det sa finfint har pa bloggen, att man far vara precis som man vill utan att nan ska forsoka bestamma over en.


Kommentarer
Postat av: Anonym

fast vissa av oss bor ocksa i israel ;o)

2008-01-21 @ 11:29:39
Postat av: naturalblonde

ha ha, kanske det, och i sa fall, vad kul.
men du vet vad jag menar m anonym..

2008-01-23 @ 07:58:20
Postat av: Anonym

spelar ingen roll om jag e anonym jag bor har anda=) o d e darfor d e roligt att lasa din blogg!! kram!

2008-01-23 @ 15:53:57
Postat av: naturalblonde

jag tackar sa hjartligt. har du nan blogg man kan fa kika runt i da?

2008-01-24 @ 08:52:35

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0