huvudvark

vet inte hur jag ska orka med den har dagen. vaknade med varldens huvudvark efter allt ryckande i tacket och frysande i natt. varje gang jag lyckades somna efter mina frys-attacker blev jag avriven tacket, och sa holl det pa tills vackarklockan ringde. suck.
ikvall ar var salong med i en stor show pa nagot av event-stallena i centrala Tel Aviv dar vi ska visa upp vara modeller och representera vart salongsmarke Keune. jag har blivit tilldelad ansvaret att formedla allt jag kan om var ekologiska So-Pure serie. t om flaskorna till denna serie kan slangas i skogen sa formultnar de av sig sjalva. min chef tyckte det var den ultimata iden eftersom vi i Skandinavien ar mer medvetna och insatta i detta koncept om att bevara miljon. har inte direkt studerat detta in i minsta detalj men det ska nog ga bra anda.
hoppas bara jag vaknar upp och far en energi-kick under dagen annars kommer det bli jobbigt att halla igang fram till kl 23 da vi forvantas kunna sluta for dagen.

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0