ha doar

nu har jag precis kommit hem fran Posten och var bara tvungen att satta mig ner en stund och pusta ut. det gick allt annat an smidigt dar borta. but who am I trying to fool? det ar aldrig latt att ga till posten har, det tog jag aven upp tidigare om banken. men pa posten finns inget nummersystem overhuvudet taget. det har de faktiskt infort nu pa banken, MEN GIVETVIS beroende pa vilken bank man besoker.
vidare, kvinnan som stod bakom mig i kon pa posten borjade nastan braka pa tjejen fore mig for hon "glomde" typ beratta for mig att hon aven hade 5 andra bakom sig innan jag hade min tur. hon borjade hanflina at kvinnan, och det gillades inte minst sagt.
ingen ar perfekt, men jag borjar funderar om de flesta manniskor har har en hjarna alls eller om de bara lamnar den hemma nar de gar ut i det fria for att kunna ha som ursakt att de inte forstar battre for mer ointellegenta manniskor far man leta efter.
hade det aven gatt annu en minut dar borta hade jag formodligen smallt till den otroligt storiga killen som stod precis i nacken intill mig och i 30 minuter lekte med sin mobil med knapp-ljud. kan det bli mer irriterande? varfor har man ljudet pa? uppmarksamhet eller ren idioti?
jag behover lugna ner mig lite grann tror jag och forsoka att ignorera det mesta som kommer i min vag for att jag ska ma battre. brukade inte alls vara sa har irriterad innan jag flyttade hit och jag tror inte att det ar en fas i mitt liv som gor att jag har sa kort stubin numera utan att det verkligen ar som jag sager.

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0