funkar inte

ar i ett stadie dar jag varken vet in eller ut. jobbigt kan man sammanfatta det ratt snabbt. inte ens den sorgliga sangen pa hebreiska fran ett av Buddha Bar skivorna som sjunger for mig i bakrunden kan hjalpa mig nu. ine ens my favorite song. det badar inte gott....
jag marker att det har inlagget formodligen kommer att borja luta at de senaste som skrivits sa kanske battre att halla tyst. MEN jag har mycket att saga, men vet bara inte var jag ska borja....
och det ar snart ljust ute igen. damn damn!!!


Kommentarer
Postat av: J.

Låter jobbigt. Hoppas att det är en tillfällig svacka bara. Man behöver gå igenom sånt emellanåt för att kunna vara glad och njuta av det man har igen, tror jag.

2008-01-17 @ 17:23:27
Postat av: naturalblonde

det ar sant, och tack for att du forstar och paminner mig om att man aldrig ar ensam om det.

2008-01-18 @ 21:58:54

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0