drama

de senaste dagarna har varit helt sjukt dramatiska nar det kommer till vadret. ena sekunden stralande sol och den andra sporegn utan dess like. ett sant dar regn som jag trodde skulle bli om man dodade en spindel nar jag var liten.
sa dar stod jag igar, utanfor gallerian i city, helt chockad. hade t om tagit av mig bade halsduk och jacka for det var sa varmt till att motas av ett regn jag inte ofta skadar. 10 min innan jag borjar jobba, och kan inte ens ga ut och ta en taxi for att bli kord de ynka 200 meter jag normalt gar pa 5 min. nan ovre makt maste ha hort mitt bedjande for ratt var det var sprack det upp och hann t om kopa en latte innan jag var pa plats i salongen.
lika dramatiskt ar det inne i min skalle for tillfallet. ena sekunden kanns allting sa perfekt och den andra vill jag bara fly bort fran det har landet.
for folk blir jag inte klok pa ibland. min forlovningsring ar tydligen enligt den judiska religionen en vigselring blev jag informerad, sa att satta pa mig den skulle betyda stor otur. som om man inte far och ska vara glad for allt ska alltid papekas med skadegladje i baktanke.
ibland dras jag in i skrocken sa att jag bar mitt hamsa-halsband dagligen kanns helt ratt just nu.

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0