brrr!!!

det har nog aldrig varit sa kallt har som det ar nu. tydligen ar det kyla fran Sibyrien som har blast bort det "varma" vintervadret. det ar t om frost ute ser jag nu. i sana har tillfallen ar jag glad att jag har koll pa vad man ska ha pa sig, for ar man fran Sverige sa vet man. av erfarenhet brukar jag alltid bli sjuk nar det ar sa har omvaxlande, (iskallt pa morgonen och varmt mitt pa dagen), men sen den gangen vi hade snostorm i 3 dagar nar jag bodde pa Ibiza for 3 ar sedan vet jag att saker ska man da aldrig vara nar det kommer till naturen. en vinterjacka ska man alltid ha i beredskap i garderoben oavsett vart man an befinner sig.
hade det varit lite sno nu ocksa hade jag faktiskt inte tyckt varit helt fel heller. hellre sno och kallt an sporegn och varmt.
image213

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0