at last!!!

nu ar det inte langt kvar tills vi aker. en vecka narmare bestamt. har varit sa nervos fram till igar for min chef hade inte riktigt godkant ledigheten pa 18 dagar. 2 veckor och ABSOLUT INTE mer sa hon, och satte press pa mig in i det sista om att det minsann inte skulle ga langre. vet inte vad som foll henne in igar da hon pa nat vis hade totalandrat sig. det hade i och for sig inte spelat nan roll for vi har redan betalat for biljetterna, men antar att hon hade tittat pa almanackan och insett hur dum hon var om att begara mig hem det datum hon ville. det skulle ha varit en dag innan en helg vilket skulle ha betytt att jag skulle kommit hem och varit ledig 3 dagar till innan jag borjar jobbet for ny arbetsvecka.
har inte alls haft den dar uppspelta kanslan man har nar man ska resa till ett stalle man aldrig varit pa utan mer bara matt daligt och nastan tankt att jag skiter i det. for ar det sant problem om 3 dagars extra ledighet ar det inte ens vart att aka alls. men nu ar det alltsa ok och gladare har jag nog inte varit pa lange.
att min allra basta L med hennes pojkvan aker med gor inte resan mindre rolig kan jag saga.


Kommentarer
Postat av: J.

Låter som att du har en fantastisk resa framför dig, kul! Bra att det löste sig med ledigheten också...

2008-02-01 @ 18:46:17

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0