annu ett brollop

pa 20 minuter kopte och hittade jag min outfit for ikvall utan att ens ha den minsta aning om vad jag skulle satta pa mig innan och vad som finns att valja pa i butikerna.. det tror jag minsann ar en mycket bra tid bade jamforelsevis med andra shoppare och aven rekord-massigt om det nu skulle finnas nagot sant i Guiness.
jag ska namligen pa brollop i en stad som de flesta inte brukar ha manga arenden att utratta i, namligen Be'er Sheva.. jag har aldrig varit dar "pa riktigt", utan bara akt igenom eller forbi nar man ska aka ner till Eilat.
har hort ett a annat om befolkningen dar, sa det har ska bli mycket interessant.
en valdigt kar van till I kommer anda fran England for att vanda plattor sa det ar kan nog bli en ratt vild fest. synd bara att jag maste jobba i morgon, men det ska val ga det med. varre saker har jag varit med om.


Kommentarer
Postat av: J.

Oj, 20 minuter? Det var inte illa! Jag har letat efter en festklänning att ha nästa vecka i fyra dagar nu... men å andra sidan är utbudet där jag bor inte lika stort som i Tel aviv...

Är inte Beersheva en universitetsstad? Då kan det väl inte vara helt b? Ha så kul i alla fall!

2008-01-10 @ 22:44:12
Postat av: Jag

Beer Sheva ar en stad som ligger mellan Tel Aviv och Eilat, dvs mitt i ingenstans, sa oavsett om det ar en studentstad eller inte kan jag nog inte pasta att man skulle vilja flytta dit bara sadar anda. Men mycket trevligt hade vi pa brollopet, jag tackar!!

2008-01-11 @ 08:58:12

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0