all or nothing

om 2 timmar senast maste jag vara pa jobbet. har inte sovit en enda sekund, helt omojligt.  nu har det sakert gatt den tredubbla tiden av vad jag trodde skulle fa mig i sang flera ganger om. jag visste att det skulle bli sa har, men det ar inte manga timmar som jag maste anstranga min kreativa sida av hjarnan pa. dessutom orkar jag inte slosa min energi pa forsoka intala mig sjalv att jag har  angest for vad jag gjort och anstranger mig extra mycket for att ha skuldkanslor for det, men det har jag ju inte. ar det fest sa ar det. och vid dom dar lite extra speciella tycker jag inte att man ska spara pa krutet, utan snarare tvartom, ge allt som jag och mitt sallskap gjort denna kvall och fram till nu pa morgonkvisten. dock kan jag erkanna att jag ar ensam uppe och vaken.
det basta i sana har tillfalle ar saklart kaffe

image212

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0