a sleep disorder?

vaknade upp kl 4 i morse liggandes i soffan. kommer inte ihag mer an att jag kom hem fran jobbet och vi borjade titta pa en film, sen ar allt helt svart. som om jag hade varit dod ett tag. och det ar inget skamt! for jag ar verkligen helt bortkopplad fran reality och det spelar ingen roll hur mycket I forsoker ruska om och vacka mig sa gar det inte.
det har "fenomenet" hander ganska ofta numera och borjar kannas lite olustigt faktiskt.
tror dock inte det ar nagot jag kan ga och fraga doktorn om for det ar nog manga dar ute som skulle vilja kunna sova sa djupt.

Kommentarer
Postat av: stine

Hej kolla gärna in i min blogg.
Jag bloggar om mode som passar allas plånböcker.. ger tips om allt.. kram

2008-01-24 @ 09:35:48
URL: http://stineb.blogg.se

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0