semesterstangt

god morgon i stugorna! eller sa himla god ar den val anda inte.. jag menar, ar det nagon som smakat bokstavligen? jag har iallafall sovit ca hela 3 timmar i natt och kan inte direkt pasta att det ar bra jobbat ur en enda synvinkel. mitt flyg gar kl 21 i kvall och fram tills dess ar jag allt annat an sysslolos. att fa nagon dyrbar somn ar bara att glomma pa planet, sa lyxigt ska vi inte ha det. jag ar alltid vaken nar alla andra sover kanns det som.

hur som helst, nu tar jag semester och aterkommer i slutet av manaden. (om jag nu inte far for mig att sticka in huvudet lite da och da och kika..)

Kommentarer
Postat av: J.

Ha en helt fantastisk semester!

2008-02-14 @ 19:43:31

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0