resfeber

har vaknat alldeles for tidigt sen i mandags. kroppen bara skriker av utmattning, men jag har inte ro att sova langre. det ar det har som kallas resfeber tror jag. lag koncentrationsformaga och virrigt beteende.
men imorgon ar det dags for avresa sa min kropp kan borja aterga till det normala stadiet igen. detta tar pa krafterna nagot sa oerhort sa jag vill bara att det ska forsvinna illa kvickt.
som vanligt har jag inte borjat packa an. forstar mig inte pa folk med framforhallning anda upp till en vecka innan, aven om det kanske vore smidigare. min van L ar just san. hon ringde redan forra veckan och undrade vad jag ska ta med. men saklart jag inte kunde svara pa det for packning ar nagot jag alltid gor i sista sekund. har man missat nagot ar det inte jobbigare an att man koper nytt pa plats. 
idag prioriterar jag att ga till banken och ga till skonhetssalongen for att fa lite vaxning har och var innan jag maste till jobbet. dett ar grymt mycket viktigare. en tjej med stor buske mellan benen och utan pengar ser inte jag som en merit direkt.

Kommentarer
Postat av: elinor

trevlig blogg!

2008-02-06 @ 06:49:47
URL: http://littleellie.blogg.se
Postat av: Patricia Klinteberg

Godmorgon! Hoppas du får en riktigt bra dag! ♥

2008-02-06 @ 06:50:04
URL: http://klintens.blogg.se

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0