mazal tov

da var det bara en stackars liten flicka kvar i min narmaste vaninne samling som vantar pa en ring. pa ett satt sa hoppas jag innerligt pa att detta sker men som i samma stund inte. forklaringen ar att deras relation ar precis som det man absolut inte vill vara med om.  vissa man kan helt enkelt inte halla paketet innanfor byxorna och kan de inte det maste man som den andra parten i forhallandet bestamma om han ar vard att lida for eller inte. enligt mig finns det INGEN som ar vard nog att passera detta. what the fuck is that about?! till nastan 100% kan jag lova att killar i allmanhet inte alls ar villiga att dela med sig av sin kvinnliga partner sa varfor skulle det vara ok for man att ge sig ut pa aventyr?
i eftermiddags friade var kompis till en av mina basta vaninnor framfor sjalvaste "the holy" wall i Jerusalem. jag kan inte pa nagot satt overhuvudet taget forsta hur det maste ha kannts att bli tillfragad dar men jag ar sa otroligt glad over vad svaret blev. om det hade hant for en vecka sen skulle jag aldrig pa fullaste allvar trott att det var pa riktigt men nu verkar det som om allt ar frid och frojd mellan dem.
jag kan anda inte riktigt slappa greppet om det faktum att de allra flesta vi kanner har stora problem i deras forhallande. folk i allmanhet i detta falska land och de flesta jag kanner (vilket jag minst anade) fejkar medans jag gatt runt och trott att jag burit tyngsta lasten av dem alla och inte haft en enda att dela med mig av.

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0