inte hogsta IQ dar inte

igar "råkade" jag fastna framfor datorn nar jag gick in pa kanal 5 for att ta reda pa hur ett visst tv-program ar som jag last lite om. visste inte att de hade webb-tv sa det var glatt overraskande eftersom jag inte kan se svensk TV har. brukade ga in pa TV 4 lite da och da innan och titta men nu kan man inte langre se pa nat av deras utbud p ga nan slags sparr de lagt upp for lander utanfor EU..
vidare.. jag kan nog saga att det har var en av det varsta skrap jag nagonsin satt. har aldrig varit ett riktigt fan av denna person, men ibland har hon lyckats fatt till det. mest besviken blev jag pa all ointeressant smorja hon visade i avsnittet om Israel och allt åmande for alla killar hit och dit. jag letade upp programmet endast for det och tragiskt ar nog det minsta man kan sammanfatta det hela med. vet inte hur mycket hon har varit med och skrivit i manuset, sakert inte alls. nu om nagot framstalls hon som det jag tyckte fran forsta gangen jag sag hennes nuna i rutan, valdigt ointelligent och totalt blast. det ar sana som hon som forstor vart rykte om att vara svensk tjej. hon ma se bra ut och ha mal i munnen, men vad f*n!!! att tanka efter innan man oppnar den ar val inte sa mycket begart.
kanske det ar meningen att det ska vara sa, men att bli framstalld som allt annat an smart forstar jag inte att man skulle vilja.

Kommentarer
Postat av: yenny

Jag vet.. jag vet.. Det va så tråkigt.. Jag hade suttit som på nålar i flera veckor innan det avsnittet och blev så besviken. Vad va grejen med att sitta i hans skitiga lägenhet genom 90% av hela avsnittet? Öh?

2008-02-04 @ 11:26:00
URL: http://glife.se/sweetholycrap
Postat av: naturalblonde

Ja, eller hur?! Fattar inte heller. Hon skulle lika garna kunnat vara i en pundarlya i en Stockholmsforort och dokumenterat...

2008-02-05 @ 06:00:11

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0