another Sunday spent on struntgora

typiskt sondagar.. jag sover alldeles for lange vilket sedan resulterar i att jag inte far nagonting vettigt gjort. skulle ha akt in till stan och bytt trojorna som I inte var nojd med och sen klippt haret hos G. inget av detta har annu blivit gjorda och eftersom jag ska fona haret pa S lite senare kommer jag heller inte ha tid med det.
har ganska mycket att hinna fixa innan torsdag sa den har dagens waste var verkligen inte pa plats, satans.
det enda jag har utrattat ar att hanga en maskin tvatt och lagat mat. ett jobb som hemmafru for hela slanten alltsa. ibland kan jag bli valdigt sur pa faktumet att jag maste skota allt har hemma, men a andra sidan, skulle vi ha stadhjalp skulle jag iallafall gora iordning allt efter henne. jag har en liten defekt namligen som inte litar pa att nagon annan kan gora det battre an mig sa jag far helt enkelt sta mitt kast. I forsokte hjalpa mig en gang med dammsugningen, men det slutade med att jag blev irriterad for det inte var ordentligt gjort sa jag fick gora om det. stackarn sager jag bara som ar tillsammans med en sadan ragata som jag. men nanting maste han ju formodligen tycka om eftersom han vill gifta sig med mig.

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0