nu sa!

nu nar jag har fatt en ny dator av I, narmare bestamt en Toshiba kan jag omojligt forsta hur jag for fram till 2 veckor sedan har kunnat haft den dar andra stationara till abake. helt otroligt att jag suttit sa godmodigt och med mycket mycket talamod for att fa fram ett litet inlagg. sa jakla seg och dryg den andra var. trodde pa fullaste allvar att det var knas med internet, men det var ju pga dess alder. det var som ett lotteri varje gang man oppnade den. visste aldrig om den skulle fungera normalt eller om den skulle lasa sig sa fort man tryckte pa on-knappen. vad vet jag om datorer liksom?
aven den baste kan ha fel ibland..
ar iallafall hur nojd som helst med den har aven om den inte kanske ar den lattaste att flytta runt utanfor hemmets vra. sa viktig ar inte en dator for mig just nu.

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0