ha iom, iom holedet sheli

idag ar det min alldeles egna dag, -min fodelsedag. hade tankt att sova ut och gora absolut ingenting men de planerna andrades ganska snabbt.
nu ar snickare Michel redan har for att installera var nya garderob i sovrummet och dessutom har jag fatt springa ner och lamna bilnyckeln och alla intyg till en annan kille som ska besikta min bil som skulle ha gjorts senast i fredags, battre sent an aldrig...
for-firade redan igar med att ga ut och ata med vara vanner pa Toto. har tankt att ga dit hur lange som helst da vi hort att maten skulle vara helt grym, och det kan man lugnt saga. kan inte minnas sist jag at sa gott. first-class.
happy birthday to me, happy birthday to me..
om nagra dagar aker vi till Rom.

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0