full rulle

kanns bra att sondagar ar som mandagar har anda, fritt fram att ploja i butiker, gora bankarenden, posten osv. for nu nar jag for en gang skull ar ledig da jag jobbat varje sondag senaste vill jag fa saker och ting gjorda annat an att softa som jag brukar.
min vaninna M ska ta med mig till Dieselbutiken pa Scheinkin idag och ge mig ytterligare 20% rabatt pa de 50% de redan bjuder ut sa jag hoppas pa att fynda rejalt. hon har lyckats roffa at sig alla skor som de bara har i 1 ex av i hela Israel da de anvands till skyltning, pris fran 800 shekels (ca 1600 kr) har gatt ner till 100 shekels. sa skjukt snygga sa man dor!! jag ska fasiken ta och kapa tarna sa jag ocksa kommer i stl 37!!



tankte aven dra en svang till Netanya och Ikea och kopa glogg och pepparkakor och chansa pa att de fatt in ljusen jag tankt kopa for evigheter sedan, men som varit slut. tyvarr verkar det inte ga att hitta ordentliga langa ljus nagon annanstans har. jag alskar ljus, sa under december manad pimpas det jarnet.

men sen sa var det ju har med garderoben ocksa.. sitter fortfarande i ovisshetens namn och vantar pa att I's kompis, the handyman Michel ska ringa och beratta om han kommer hit och bygger var specialdesignade garderob med speglar i sovrummet. om han gor det kanske alla kappar satts i hjulet for allt jag tankt gora idag. han ar en valdigt busy man sa man maste lite ratta sig efter nar han kan. jag bor nog ringa ett samtal snart...


Kommentarer
Postat av: J.

Det later ju som en fantastisk deal! (skorna alltsa)



Och vad harligt med en sadan lyxig garderob... Sjalv har jag en inbyggd i lagenheten, som ar under all kritik. Men det finns inte plats for en till utover den, sa enda losningen ar val att flytta..

Postat av: bloggagaren

det ar det som ar skont nar man ager sin lagenhet, att man kan gora vad man vill. hade dock onskat inbyggda garderober sa det blir mer plats i rummen. tyvarr verkar det inte som det prioriteras overallt.

2008-12-22 @ 21:40:06

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0