i'm in pain!!!

det gor sa ont sa jag tror jag dor!! i mina tander alltsa.. var hos tandlakaren igar och fick det tillspannt for hundraelfte gangen sa nu blir det till att dricka soppa i nagra dagar igen.
och daliga nyheter.. ralsen kommer sitta i ca ett halvar till, jag orkar inte!!!! den som vill vara fin far lida pin helt klart, och jag vet att det ar vart det, men anda. och det har later sakert helt sjukt, men jag langtar sa jakla mycket till den dagen jag kan anvanda tandtrad. efter 1 1/2 ar kanns det liksom inte roligt langre.
 
by the way sa ringde I precis och berattade att det snoar galet mycket dar han ar just nu. tur att det ar nan som far en vit jul iallafall. for det ar nog det enda jag saknar aven om jag definitivt inte saknar svenska vintern och inte firar jul.
men jag alskar sno och all dekoration som pagar under december manad. kan inte hjalpa det.

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0