tanker sa det knakar

det drojer annu en vecka innan I kommer hem igen, men det gar ingen nod pa mig for det.
det ar faktiskt ganska skont att vara ensam da och da. att skingra sina tankar, gora det man vill nar man kanner for det har hemma och bara vara. och det basta av allt, att langta och sakna. det livar upp attrationen rejalt. 
har nastan glomt bort hur det ar eftersom jag hade ett langt forhallande innan som jag gjorde slut pa sa fort jag fick syn pa I.  hela 12 ar! redan?! vad f-n tog de vagen?

sitter iallafall och klurar pa en fodelsedagspresent at I just nu, och det ar grymt svart. han fyller jamnt sa det maste vara nagot utomordentligt bra och som overtraffar vad jag fick av honom forra aret da jag fyllde jamnt.
men vad ger man till nagon som har allt och vagrar ge mig en nys om nagot som kan interessera? 
vi har redan planerat och bokat en resa till Barcelona for att fira vara dagar tillsammans (om jag nu far mitt visa!!!), men det maste ju bli nagot mer an sa. nagot mer speciellt, nagot han kan ha med sig hela livet.


Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0